ceturtdiena, 2010. gada 24. jūnijs

:/

Šodien atvadījos no Elizabetes un viņas lieliskās ģimenes. Elizabete mani savāca ap pus vieniem, tad mēs paķērām Sabīnu no darba un visas 3 aizlaidām uz molu. Pēc tam devāmies uz restorānu, kur pusdienojām kopā ar viņas ģimeni. Es PĀRĒDOS, un man ir vēljoprojām biški nelabi ap dūšu. Taču jā...tad atbraucām uz viņas māju, skatījāmies filmu un vnk čilojām...līdz ap 8 vakarā beidzot bija jābrauc mājās un nācās man atvadīties. Man ir jau ZB šīs atvadas...tas galīgi nav foršs process, taču tai pat laikā tas liek saprast, ka tās ir beigas visam šim un aizvien reālāka šķiet sajūta, ka drīz redzēšu savu ģimeni un draugus, pēc kuriem esmu PĀRILOGOJUSIES!

5 komentāri:

  1. ahh.. man ar visu gadu lasot tavu blogu neticas, ka tulīt tas viss beigsies...
    hm. nez tu pēc atgriešanās vel rakstīsi?

    AtbildētDzēst
  2. uh, man arī dikti pietrūks bloga.
    Bet kāpēc Sabrina strādā?

    AtbildētDzēst
  3. Nu viņa te dzīvo tagad...viņai ir visi legāli dokumenti, lai varētu strādāt US savienotajās valstīs un viņa, lai nopelnītu naudu to arī dara ;)

    AtbildētDzēst