trešdiena, 2010. gada 23. jūnijs

Pagājušo 6dien Matthieu mani uzaicināja uz savu māju, jo nevarējām izštukot, ko lai daram. Protams, Deborite un Nyle mazliet izbolija acis, jo šie 2 aprobežotie cilvēki domā, ka ja meitene un zēns ir draugi...tas ir, kas NETIKLS :D Anyways - viņi neko neteica un mani pat aizveda no rīta pie viņa. Mājās bija arī viņa viesvecāki. Atgādināšu, ka viņa viesmamma ir mana kontaktpersona, tā, ka sākumā sanāca izpļāpāties ar viņu. Vispār viņiem ir tik gigantiska māja, kas no iekšpuses, kā tāds muzejs izskatās (man tas nepatīk). Bet viņi dzīvo baigi labajā rajonā, un blakus mājā Matthieu ir draugs ar LIELU peldbaseinu. Lai nu kā - laiku pavadījām forši, skatījāmies filmas un vienkārši čilojām. Viņam vienam pašam tur ir atvēlēts viss pagrabstāvs.
Nākamā dienā Matthieu viesmāte mani pa ceļam paķēra un abus mūs aizveda pie Sabinas uz māju. Tur mēs uztaisījām MILZONĪGU fotosesiju ar Matthieu. Es biju Sabinas asistente :D Un starpcitu ES nācu klajā ar daudzām tiešām krutām idejām, kas galarezultātu padarīja PERFEKTU. Tiešām bija jautra diena, tā izsmējāmies un pats labākais, ka viņš jutās tik komfortabli, vispār neko nečīkstēja - darīja VISU ko likām.
Paliku tur svētdien pa nakti, un nākamā rītā, kamēr Sabina bija darbā, palīdzēju Andi sākt kravāt visas mantas. Vienkārši biju ļoti stingra un liku viņai TIEŠĀM izdomāt, kas ir vajadzīgs un kas NAV, jo viņa pa šo gadu bija apaugusi ar tonām mantu. Tad ap vieniem, Sabinas opis mūs savāca un aizveda uz Gesas(vācu meitenes, kas mājās aizbrauca februārī) viesģimenes māju, kur mēs visu atlikušo dienu čilojām pa baseinu. Viņiem ir tik kruts baseins...vnk mmmm... diena arī bija saulaina un karsta. Vispār trakums te, jo dienas ir karstas sutoņas, bet naktīs te ir mežonīgs negaiss un zibens, kas visu laiku korķus sit laukā un liek čurāt biksēs aiz bailēm. Pēc tā Nyle mūs savāca un aizveda Sabinu mājās, amēr Andi izdomāja braukt pie manis. Atbraucot mājās, Nyle un Deb mūs patīkami pārsteidza ar ierosinājumu doties uz DQ (garšīgāko saldējuma vietu pasaulē).
Otrdien no rīta, kad pamodāmies, devāmies abas ar Andi AR KĀJĀM uz Sabinas darba vietu, kas ir aptuveni stundas attālumā. Tā kā ārā bija apmēram +28 grādi, tas bija ELLES GĀJIENS, jo es vnk biju pārsvīdusi. Tad satikām Sabinu, aizčāpojām līdz bibloteikai, paņēmām filmu un gājām uz saldējuma kafeni, kur katra nopirkām sev vienu GARŠĪGO un uz Andi laptopa skatījāmies tur filmu. Vēlāk mūs savāca Sabinas opis un mēs devāmies uz viņu māju. Tur Andi un arī es atvadījāmies no Sabinas "vecvecākiem" ( MAN JAU PALIEK NELABI, JO VISU LAIKU IR JĀATVADĀS....tas ir TĪK neforši ). Tajā naktī, kas bija Andijas pēdējā nakts Amerikā, mēs skatījāmies filmas, mūsu vecās bildes un vienkārši čilojām līdz kādiem 6 no rīta. Man ta kas...bet Sabinai nākamā dienā darbs :D
Nu jā...un šodien ir tā diena, kad esam palikušas ar Sabinu tikai divas, jo mūsu trešā jaunkundze šajā brīdī, kad rakstu ir Denveras lidostā...CERAMS, jo viņas lidmašīna visu laiku tika pārlikta un pārlikta un ceru, ka beigās viss kārtībā. Bija ĻOTI skumīgi, taču man asaras vispār nenāca, kamēr viņa dikti raudāja. Man ir emocijas, bet es neesmu to īsti vēl aptvērusi, ka viņas vairs te nav...man tas vēl nav aizgājis līdz galvai. Man pat nav ticības, ka es pēc nedēļas esmu mājās...nu vienkārši nav, tas šķiet tā nereāli :/ Bet, lai to visu atvadīšanos padarītu mazliet jaukāku, mēs abas ar Sabinu uzlikām klauna degunus, kad pavadījām Andi. JĀ, reāli vis internacionālākajā vietā tajā apkārnē, mēs izskatījamies kā divas trakās, taču mums vienalga ... haha ... īstenībā cilvēki uz mums pat smaidīja :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru